Zasady Dostawy w Sklepie Internetowym twojpiec.pl
Data ostatniej aktualizacji: 2 sierpnia 2025 r.
§ 1. Postanowienia Ogólne
-
Niniejszy dokument określa zasady, koszty oraz terminy dostawy towarów zamówionych w sklepie internetowym twojpiec.pl, działającym pod adresem
https://twojpiec.pl(dalej „Sklep”). -
Dostawy realizowane są na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
-
Operatorem logistycznym odpowiedzialnym za dostarczanie przesyłek jest firma InPost S.A. za pośrednictwem usługi Kurier InPost.
-
Wszystkie przesyłki są starannie pakowane i zabezpieczane, aby zminimalizować ryzyko uszkodzenia w transporcie.
§ 2. Koszt i Czas Realizacji Dostawy
-
Zamówienia są przekazywane do realizacji (wysyłki) w dni robocze, od poniedziałku do piątku. Zamówienia złożone i opłacone (lub z wybraną opcją płatności za pobraniem) do godziny 12:00 są wysyłane z naszego magazynu tego samego dnia roboczego. Zamówienia złożone po tej godzinie wysyłane są w następnym dniu roboczym.
-
Przewidywany czas dostawy przez firmę kurierską InPost wynosi 1-2 dni robocze od momentu nadania przesyłki. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia leżące po stronie operatora logistycznego.
-
Wszystkie zamówienia realizowane na terenie Polski objęte są DARMOWĄ DOSTAWĄ za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost, niezależnie od wartości i gabarytów zamówienia.
§ 3. Śledzenie Przesyłki
-
Po nadaniu przesyłki w systemie InPost, Klient otrzyma automatyczną wiadomość e-mail oraz/lub SMS z numerem listu przewozowego.
-
Numer ten umożliwia śledzenie statusu przesyłki w czasie rzeczywistym na stronie internetowej firmy InPost:
https://inpost.pl/sledzenie-przesylek.
§ 4. Odbiór Przesyłki i Postępowanie w Przypadku Uszkodzenia
-
Prosimy o dokładne sprawdzenie stanu zewnętrznego przesyłki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń opakowania (np. wgniecenia, rozdarcia, zalania) należy bezwzględnie spisać z kurierem protokół szkody.
-
Protokół szkody jest jedyną podstawą do dochodzenia roszczeń od firmy kurierskiej i złożenia reklamacji z tytułu uszkodzenia towaru w transporcie. Protokół powinien zawierać szczegółowy opis uszkodzeń opakowania oraz, jeśli to możliwe, samego towaru.
-
Jeżeli po otwarciu przesyłki (po odjeździe kuriera) okaże się, że towar jest uszkodzony, a opakowanie nie nosiło śladów naruszenia, prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
-
Odmowa przyjęcia przesyłki z powodu uszkodzenia jest możliwa tylko po uprzednim sporządzeniu protokołu szkody z kurierem.
§ 5. Kontakt
W przypadku pytań lub problemów związanych z dostawą prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta:
-
E-mail:
twojpiec@gmail.com -
Telefon:
+48 727 925 181 -
Godziny pracy: poniedziałek - piątek, 8:00 - 16:00.