Zasady Dostawy w Sklepie Internetowym twojpiec.pl

Data ostatniej aktualizacji: 2 sierpnia 2025 r.

§ 1. Postanowienia Ogólne

  1. Niniejszy dokument określa zasady, koszty oraz terminy dostawy towarów zamówionych w sklepie internetowym twojpiec.pl, działającym pod adresem https://twojpiec.pl (dalej „Sklep”).

  2. Dostawy realizowane są na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

  3. Operatorem logistycznym odpowiedzialnym za dostarczanie przesyłek jest firma InPost S.A. za pośrednictwem usługi Kurier InPost.

  4. Wszystkie przesyłki są starannie pakowane i zabezpieczane, aby zminimalizować ryzyko uszkodzenia w transporcie.

§ 2. Koszt i Czas Realizacji Dostawy

  1. Zamówienia są przekazywane do realizacji (wysyłki) w dni robocze, od poniedziałku do piątku. Zamówienia złożone i opłacone (lub z wybraną opcją płatności za pobraniem) do godziny 12:00 są wysyłane z naszego magazynu tego samego dnia roboczego. Zamówienia złożone po tej godzinie wysyłane są w następnym dniu roboczym.

  2. Przewidywany czas dostawy przez firmę kurierską InPost wynosi 1-2 dni robocze od momentu nadania przesyłki. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia leżące po stronie operatora logistycznego.

  3. Wszystkie zamówienia realizowane na terenie Polski objęte są DARMOWĄ DOSTAWĄ za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost, niezależnie od wartości i gabarytów zamówienia.

§ 3. Śledzenie Przesyłki

  1. Po nadaniu przesyłki w systemie InPost, Klient otrzyma automatyczną wiadomość e-mail oraz/lub SMS z numerem listu przewozowego.

  2. Numer ten umożliwia śledzenie statusu przesyłki w czasie rzeczywistym na stronie internetowej firmy InPost: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek.

§ 4. Odbiór Przesyłki i Postępowanie w Przypadku Uszkodzenia

  1. Prosimy o dokładne sprawdzenie stanu zewnętrznego przesyłki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń opakowania (np. wgniecenia, rozdarcia, zalania) należy bezwzględnie spisać z kurierem protokół szkody.

  2. Protokół szkody jest jedyną podstawą do dochodzenia roszczeń od firmy kurierskiej i złożenia reklamacji z tytułu uszkodzenia towaru w transporcie. Protokół powinien zawierać szczegółowy opis uszkodzeń opakowania oraz, jeśli to możliwe, samego towaru.

  3. Jeżeli po otwarciu przesyłki (po odjeździe kuriera) okaże się, że towar jest uszkodzony, a opakowanie nie nosiło śladów naruszenia, prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

  4. Odmowa przyjęcia przesyłki z powodu uszkodzenia jest możliwa tylko po uprzednim sporządzeniu protokołu szkody z kurierem.

§ 5. Kontakt

W przypadku pytań lub problemów związanych z dostawą prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta:

  • E-mail: twojpiec@gmail.com

  • Telefon: +48 727 925 181

  • Godziny pracy: poniedziałek - piątek, 8:00 - 16:00.